"du har nummer ... i kön"

Jag säger bara TELEFONKÖ.. blir man trött eller??
Igår ringde jag till vårdcentralen & skulle ha en tid. "Du har nummer sex i kön.." Ok, ska väl inte ta så lång tid?.. Sen hade jag nummer 2 i kön i ungefär en kvart! Tror att jag satt i 25 minuter innan jag äntligen fick prata med någon. Fick en akuttid kl 15:30..
Slutade tidigare för att jag skulle dit plus att jag skulle lite andra ärenden. Väl där har sköterskan bokat in mig på rätt tid men den 21 augusti! (?) Tja.. så då fick jag tid imorse ist halv 9. Blev lite sovmorgon iaf :)
Och som jag misstänkte, hade jag urinvägsinfektion.. IGEN! Så nu blir det penicillin i en vecka framåt.. mm gott..

Slutar snart.. ska måla lite fönster. Inte mycket kvar nu. Skönt
Kollade på lite färger också till väggar och tak. Längtar till man kan börja inreda på riktigt, finns inget roligare! Har hittat matbord också.. :D

Ikväll blir det mycket mys och troligtvis bio.


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha vad jag känner igen mig. Jag var plats nr 6 i typ 25 min och båda gångerna jag ringde. Tillslut gick jag med på att bli uppringd och det gjorde dom 4 h efter jag ringt.....tänk om man varit akut sjuk lixom???

2008-08-09 @ 09:40:36
URL: http://emmygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0