sköna helg

Så var man åter tillbaka i veckan.. med jobb, hus och sånt!
Har varit i jönköping över helgen. Ganska skönt att ta en weekend och bara koppla av :) Slippa laga middag, bli lite bortskämd! Men det är ändå rätt gott och komma hem till sitt eget och våran GOA säng..
Vad har vi gjort då?
Körde upp i fredags kväll, var uppe runt 10. Så åt vi lite tacos.. (Var alldelles för längesen, vad gott det var!) Sen satt vi bara och tjöta halva natten..haha eller iaf till klockan 2.
Var uppe halv 8 i lördags och åkte ut till golfbanan, vi tog stina med oss.

Vi tänkte att hon kunde få se vad vi lägger den mesta av fritiden på (förutom den vi lägger på huset då..) Det gick ganska bra, cisse spelade som en GUD.. Jaja, jag var inte långt efter!! :P
Sen åkte vi direkt in till torget och åt munkar och bigaråer! Och så tog vi en tur på stan också. Jag köpte mascara och lite puder.. Jag som sminkar mig så mycket.. NEj.. typ.., Cisse köpte en jättefin tröja!
Sen körde vi hem och åt. Stina hade gjort hjärta så jag var ju tvungen att prova :S.. hjälp.. men det var inte äckligt! Faktiskt gott.. lite annorlunda konsistens bara! Det är ju cisse favorit.. :D
På kvällen:
KÄFTSKIVA
hos IA & Johan!
Och så fick vi träffa HANNA! Fast nästan alla kallar henne för emma så hon får väl heta det med ;)! Sötaste lilla tjejen. Men hon bra sov och sov och sov hela kvällen.. Trots att det var fullt ös hela tiden. Alva, Ellen och Emma är ganska duktiga på det, fast det är skönt med lite liv och rörelse så mig gör det ingenting :D
Vi gick hem, skönt att komma ut och gå när man suttit några timmar och bara ätit och druckit! Käftorna var goda men skalet var stenhårt.. Johan bjöd på snaps och den var faktiskt riktigt god!
Sen blev det hallon- och blåbärspaj med vaniljvisp till efterrätt.. `mums.. fast jag var ganska mätt efter ett kilo kräftor..

Igår sov vi ganska länge.. Sen kom Anna med lilla Hanna.
Och hon var vaken (!) hon har STORA fina blå ögon!
     Så söt och så liten!
Hon fick en liten Laban-fleece-overall av oss som hon kan ha när hon är med Anna i stallet! Varm och go i höst..
Och INTE rosa utan mörkblå, Anna blev väldigt glad för hon har bara fått rosa och vitt..
Måste tjejer bara ha rosa kläder? Dom är ju små prinsessor ändå!
Och sen kom andreas på sin nya moppe.. ´flin..
Åkte in en sväng till stan, sen fika vi ett par timmar hos min söta cusse emelie och hennes kille john! och så kom lillcussen deea förbi också så vi fick kramas lite.. (dom kommer nog ner helgen den 19-22 sept)
Åkte inom claesson innan vi körde hemåt. Tittade på hans bygge, blir kanonfint! Kom iväg efter 10 nångång. Och var inte hemma förrän innan 1 inatt. Sov så gott! Dels för sängen och sen låg cisse och höll om mig HELA natten!
Det är LYX.. haha! 
 
Har tvättid till 9 ikväll. Dock inte så mycket tvätt men det ska ju göras. En sväng till huset, ska mäta lite.
Sen blir det film och mys i soffan.. längtar redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0