tjugo vem


Vem är din bäste vän?

Min love

Vem älskar du?

Cisse, min familj & vänner


Vem hade du senast sex med?

Cisse


Vem vill du bli full med?

TilliPom & en galliano eller två ;P


Vem är den bästa artisten?
just nu.. -foo fighters


Vem pratade du senast i telefon med?

Med en tandläkare som undrade vilket kärnmaterial han skulle använda till en helkeramisk bro


Vem har du en liten crush i?

Cisse såklart.. min stora love -ever


Vem är snyggast i världen?

Jag!..haha

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Min bästa pappa


Vem är snällast i världen?

Pappa

Vem är din bästa kompis?
TilliPom såklart

Vem vill du prata med?

karin

Vem sov du med senast?

cisse


Vem såg du full senast?

haha.. cisse


Vem vet ALLT om dig?

TilliPom

Vem kysste du senast?

cisse


Vem kramade du senast?

cisse


Vem kan berätta allt för dig?

min familj, vänner & love såklart

Vem kan du berätta allt för?
cisse & Tillipom

Vem hatar du?
Hat är för sådana människor som inte förstår bättre, det är synd om folk som hatar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0