klapp på axeln

Igår slutade jag kvart över 2. Hem om pappa och hämtade trimmern. Sen till tomelilla och frissan! ..nyklippt*..
Tvätt mellan 2-9, tvättade 7 maskiner!! Städade ur förrådet under tiden och körde till tippen med skiten! Slängde glasflaskor. En sväng till bo olsson,. lagade mat. -kotletter, somrig potatissallad och rödlöksås!
Och för att få in all tvätt tänkte jag: -varför inte städa garderoben?
Så då fick jag det gjort också!
Mer till UFF
Så DUKTIG!

Haha.. sen skulle jag klippa cisse men laddaren ligger nog fortf hemma hos pappa.. typiskt! Får bli idag ist!

Till sist en dusch och sen var det gott att krypa ner i vår nybäddade säng! Sov gott inatt.. till skillnad mot vad vi har gjort i helgen.. J-VLA grannar! Just det ska ringa HSB idag också!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag lösenordsskyddar bloggen ett tag! Här kommer lösen!

2008-08-14 @ 09:05:31
URL: http://emmygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0