pengar

När jag har semester brukar jag alltid köpa lite semesterpresenter till mig själv. Det tycker jag att man har förtjänat! Vad det blir beror lite på hur pass mycket pengar jag har eller egentligen kanske HUR mycket jag vill ha något.. Det där med pengar löser sig alltid!

Den här sommaren blev det:

¤ Superfina blåa servetter med stjärnor på.. ( som matchar mina blå kökshanddukar med stjärnor på..)
¤ Vanilj-lukta-gott till toan. Luktar ljuvligt!
¤ Nya lila flip-flop med dödskallar på.. grymma..
    ( Leksand)

I jönköping hittade jag äntligen ett par svarta skinnstövlar!! YES.., för bara 500 lappar :D

Nu väntar jag bara in mina skattepengar :O
Skyldig pappa lite som han ska få så snart jag har fått dom. Tycker INTE om att vara skyldig folk pengar!! Var tyvärr tvungen för servicen & däcken till min lilla bil kostade lite grann..(!)
Sen blir det väl att spara resten om cisse & jag ska komma iväg på en fjällvandring..

Någon som har erfarenhet av att vandra i fjällen?? :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vanilj lukta gott låter ju underbart. Är det spray eller nått man ställer in? Var har du köpt det? Vår toa luktar svagt innestängt avlopp nu på sommaren så nått att piffa upp med hade varit nice :)

2008-08-07 @ 09:32:41
URL: http://emmygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0