äntligen jul

Julen är en mycket bra tid.
I fredags var vi på julfest med jobbet.. Mycket trevligt! Kvällen spenderades på Privé i Malmö. God mat, lagom underhållning och trevliga kollegor!

I lördags var jag och love och mös i Lund.. fast vädret var inte det bästa kanske. Jag hämtade min efterlängtade telefon iallafall. Jag fick en ny. Gott

I går började vi dagen med en god frukost. Sen startade julröjet.. 
3 svarta sopsäckar, en dammsugare, en gammal torkställning, ungefär 100 ölflaskor.. och lite (mycket) annan skit! Man samlar på sig en himla massa. Men det är skönt när det är borta.. fast då börjar man fylla på igen :D
Sen åkte vi till bosjökloster på julmarknad. Vilken var lite av en besvikelse.. Gick genom allt på en halvtimme..
men vi fick med oss lite goda grejer hem :) Ett paket wienerkorv, en lökkorv, nougat, ett underbart bröd -tomat, basilika, vitlök och två flaskor enbärsmust!
När vi kom hem tog vi en runda på julskyltningen som inte heller var något att skryta med precis..
Sen pyntade vi lite hemma och adventsmös!
Jag somnade till saw V..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0