liten är sliten..

Jag sitter fortfarande på jobbet..
Tänkte att jag bloggar lite medan jag ändå väntar på sista opaken.
Mår allmänt dåligt faktiskt.
Det är hälsosamt att jobba, men inte FÖR mycket.
-Kom fort snälla julen..
Igår jobbade jag till 22, var hemma vid halv elva sen la jag mig vid 23.
Gick upp 5.20 imorse och här sitter jag..haha
Imogon blir det också tidigt och troligtvis blir det en del jobb i helgen med!
Usch vad man låter neggig..
Men som sagt -det börjar ta på krafterna nu!

Ikväll ska jag hem till tilliPom en sväng innan jag kör hem.
Sen ska jag nog prata lite med Karin..
-Du är underbar!


.

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack! Du är också underbar....ses snart! Kram

2008-12-25 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0