dagens sysslor..

Nu har jag precis kommit från huset., nu är ALLA bjälkar klara. Oljade & fina! Hade en kvar sen gårdagen. Pappa ska putsa väggarna i det rummet idag. Sen ska det bara målas & så ska golvet in.. har inte riktigt bestämt vad vet blir. Nog något varmt.. I tvättstugan blir det iaf grönt.. som mossa :) Ja dom stora fönstren ska också in, ska börja måla dom nästa vecka! Vi ska ha tre STORA fönster in mot gården. Blir skitbra!

Jag ska fixa lite här hemma sen ska jag till lämna gamla tidningar.. hur kul är det? & så ska jag panta flaskor.. -ungefär lika roligt.. & så måste jag diska, torka golven, handla, bädda med nya goa lakan, gå på banken & troligtvis en sväng på bolaget.
Pratade precis med stina, dom kommer senare i eftermiddag sen får vi se hur länge dom stannar. Vi ska iaf äta middag allihopa hos ma & pa på söndag!

Nä lite frukost nu så man orkar med dagen ;P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det börjar arta sig i huset

när blir det inflyttningsklart??

kRam

2008-07-14 @ 11:26:17
URL: http://emmygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0