gäsp

Nu är jag ganska trött..
Har varit en lång dag.
Pappa & jag har varit i huset & satt lite el.
Murat lite.
Sen har jag målat det sista på fönstren.

Ja.., jag vet dom skulle ju redan varit på plats men det var så fint väder i lördags så vi var på stranden! Helt underbart väder har vi haft hela helgen!
Så fort vi kom ner på stranden sprang cisse i.. jag trodde att han hade blivit dålig., alla som känner cisse vet att han INTE badar i 17 gradigt hav! Men det svalkade gott.
Så det blev några dopp innan vi körde hem. Skönt att vara gyllenbrun :D

Igår satte vi innertaket i vinkeln. Det blev så fint!
Tyvärr inga bilder eftersom jag fortfarande är utan min mobil.. :/
Hoppas jag kan hämta den i veckan!

Dags att köra hem, cisse & pappa kom precis från golfen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0