sjöbo marknad

Först gick jag på tomelilla marknad med TilliPom.. Fikade lite & jag köpte nåt nytt mirakelgrejs mot hår på benen, inte för jag har så mycket men jag var tvungen att prova eftersom tillan köpt i kivik.. Man ska skrubba lite så det peelar också. Vi får väl se hur det funkar.. Det blev det ist för strumpor..
Köpte 1/4 kg marknadsnougat också..

Sen kom cisse hem från jobbet & så åkte vi tll den stora marknaden i sjöbo
     mycket gott... fööör mycket..

Blev en god våffla också.. var dock mätt efter halva..


Vi köpte inte så mycket.. Två buntar jättelånga SPIK till huset för 20:-, 2 nya tungstavart till cisse, jättetuffa! Dags att byta ut den gamla..haha
& så köpte cisse en LasseStefans skiva för 89:-.. dessutom var det en dubbelcd..
Som vi spelade hela vägen hem & sjöng för glatta livet.. hahaha
nu är det kört.. 
cheeriooo la la la, la la la..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den där våfflan såg ju riktigt smarig ut :D

2008-07-20 @ 13:18:50
URL: http://www.lottiiizz.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0