Städdag..? usch

Nu har man ju semester.. ändå tycker jag att jag jobbar mer nu..
Men det är roligare när man gör nåt till sig själv!
Idag var vi i huset kl 9.. & jag var hemma vid sex! Fast idag har det inte varit så mycket slitgöra. Mest sådana saker som syns! Vi har satt in fönstren.. ( X i taket.. ;P )
& så har vi fått upp bjälkarna i vinkeln.. Det blev verkligen SKITBRA, jag är helnöjd..
Gott att sova under dom sen :) längtar..
 
Nu ska jag snart ta tag i städningen.. pu, men jag måste.. Stina & Jose kommer imorgon! Ska bli så kul.. Dom är så härliga & mysiga. Man saknar dom när man inte träffar dom så mycke som innan. Då var det nästan varje helg ;) Hoppas det blir fint väder så vi kan komma ut lite! Måste ju se vackra SKÅNE!

Har haft en dundrande huvudvärk hela dagen.. ajaj
Men håller man bara igång märker man inte av det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0