veckoslutet

Vilken kanonhelg det blidde!!
I torsdags kom ju anna & andreas ner efter att ha varit i falsterbo. Dom sov över en natt sen tog dom en sväng om älgsafarit i markaryd på vägen hem...

Hann inte mer än plocka undan efter dom så kom jonas. Han hade hojen med sig så killarna var ute & körde lite! Sen tjötade vi lite & tog rundan ner om Celtic efter tolv.

Cisse jobbade lördag förmiddag så jag & jonas åkte till ystad för att äta frukost.. tja.. det blev väl frunch! Jag längtade så efter en god baguette men så var jonas så HIMLA sugen på köttbullar.. OK tänkte jag vi tar första bästa korvkiosk. & jag åt den värsta maten -EVER.. eller jag tittade på DET.. Fy faaan vad äckligt det var.. Mitt mos var rinnigt som en SPYA.., & jonas var hårt & var likt en bajskorv.. USCH. Gick bara INTE att äta! Min korv var dessutom en halvmeter lång..
Finns väl ingen människa som äter sånt?? 
-Jo, fresten.. Jonas gör.. mums....hahaaa..  öhrrkk..
                         
Bara att slänga hela mosbrickan.. suck
Så det blev jordnötsringar & en tecknad film när vi kom hem!

Sen körde vi till falsterbo vid halv 8. Till marie, malena & systrarna berglund. Vi hade skitkul hela kvällen, förutom alla MÖRDARMYGG.. Jag är alldeles prickig på ben & armar. Vi dansade HELA kvällen, många som visade goa moves..hahaha

Vi somnade rätt gott sen, cisse & jag.. i bilen! Var lite mörbultad på morgonen. Efter att ha sovit sked på minsta möjliga yta & alla 800 myggbett!
Sen kollade vi hästhoppningen. Cisse köpte en jättefin kepa! Jag hittade min jacka.. men den var FÖR dyr!

Var ganska skönt att komma hem sen., blev en lång promenad & en film på det!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Verkar som ni har haft en riktigt kanon helg :)

2008-07-22 @ 10:25:54
URL: http://www.lottiiizz.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0