njutning?

jag var på min vanliga regelbundna massage igår efter jobbet..
-var det skönt?
NEJ..

rumpan  -lite skönt
ryggen    -ok
vaderna  -ONT, men ändå bättre

Så kom Linn på att vi tar baksida lår ist för nacken idag.. -MYCKET bra val.. ajaj
fast det var skönt efteråt!
& så köpte jag ny aloe vera gel., som jag dricker morgon & kväll.. mycket bra!
& ett nytt te, blåbär vanilj.. mmm luktar underbart gott!

När jag kom hem tänkte jag att det var nog dags att ta ett ryck på:
 Röjde lite.. & det är skönt när det är nystädat där!

Cisse passade på att springa en runda.. undra varför? ;-) haha


nu ska vi snart in till malmö med jobbet., men är tillbaka i eftermiddag.
sen blir det golf.. & fotboll! Spännande match ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0