Tack för hjälpen sis!

jaja.., det är lillsis som hjälpt mig..haha
Tur att man har någon som kan hjälpa till med datorn.. hinner ju inte sätta sig in i allt.. *pust*
Ja säger bara jaja. ja det blir bra. Jaa ta det! haha! Datorn är väl inte mitt största intresse precis..

Nä, på med arbetskläderna & ut till fönstren! Ska försöka måla klart dom denna helgen.
Skönt att få in i huset nästa vecka!

Hade varit gott att äta nåt idag också eftersom jag inte ätit något sen frukosten imorse kl 9.. BRA Linn..!! inte.. -skärpning! Hann liksom inte.
Men det blir nog lax lite senare =) mums!

Börjar lugna sig lite på jobbet nu så idag hann jag faktiskt STÄDA mina arbetsplatser INNAN halv 2 när jag då slutar så jag gick hem i tid för engångskull.. Fast det hör till saken att jag var på plats 7 imorse.
(annars jobbar man till typ 3 & då vill man bara hem.. & så kommer man till en sån zooröra på måndagen. Men på denna måndagen kommer jag ju att hitta till mina platser..)
Vi åkte tillsammans idag. Det är bra. Då kan man stirra in i ögonlocken en bit på vägen iaf =P Fast det gör man ju sällan ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0