56,0 kg

Ja.., va skönt! Fatta elle..
& vad har jag gjort.. inget annorlunda.. Cisse äter ju som en häst.. minst 5 gånger om dan. Jag tänkte att jag kommer bli fet när han flyttar in.. Haha men INTE!!
Är sååå himla nöjd med mig själv! Bådar gott inför badsäsongen..haha *skoja*



                  






Blir lätt att jobba idag, även att vi har jobb högt över öronen..haha

Ser fram emot golfen i eftermiddag! Hjärtat klarade ju sitt Gröna Kort igår!"!
Åt lite räkor & sånt gott. & så kollade vi på bilderna isa tagit på honom när han körde hoj på flygrakan i onsdags! Han är så duktig nu! Kolla...
Så spännade att se hur han utvecklats när sommaren börjar avta.. fast här nere är det väl runt oktober..haha!
Så skönt med sommar & sol!!




image16





Gladast.. *hoppar & studsar*


                            






xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0