jag älskar faktiskt mitt jobb!

Nu har jag slutat för idag., dagen gick fortare än jag vågade hoppas på faktiskt! Fast vi har ju också hur mycket som helst att göra på vår avdelning =)
Har städat min arbetsplats lite.. eller försökt iaf, blir lika rörigt imorgon! 
Va tycks? haahaha... -slarvpotta
                                                                                                                                                        
 Det har regnat här heeela dagen.. ser inte så kul ut att gå ut detta vädret!
                              Fast - Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder =P

      Bara lilla mamma & jag kvar på jobbet vid denna tiden..


Nä dags att köra hem & börja på lite mat, cissen är säkert hungrig när han kommer hem! Ska lämna filmen.. & försöka komma iväg en sväng till tippen! Sorry pappa -Får klippa dig en annan dag!
Ikväll blir det idol på tv & mys i soffan med en stor kopp te. 




xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0