outtröttlig!?

Stavas det så?

Det är min lilla pappa iaf., som en duracellkanin! =) Jobba jobba jobba..

Idag har vi varit så nyttiga.. Pillat i huset mellan 10 & halv 6! Blir mycket gjort nu. Har gjutit en hel del., tippen,  & så har jag städat hela huset igen.  Får man göra varje gång tycker jag.  Blir snabbt mycket skit!
Pappa & cisse är ute & spelar golf, vi gick nio hål i går kväll också.
11:20 ska cisse & jag gå ut imorron, fast då blir det 18 hål!

Sen är det cross på svampabanan denna helgen så om vi hinner kanske det blir en stund där ute med! Hade varit roligt att se lite. Missade ju VM deltävlingen sist..
Va gjorde jag då?
Jo, just det, tränade boxning för Armand Kranc. Det var det värt.. Regnade ändå ute.

Ikväll blir det bara lugnt i sjöbo, lite mat & eurovision. Det blir varma mackor!
Kommer man väl somna till efter den här dagen..haha!


Snart dags för möhippa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0