så möttes vi igen..

Kommer ihåg hur han stog där på rainbow, högstadie discot i norrahammar.. Hip hop brallor & sitt långa ljusa hår.. haha! Han var så söt! Sen dess har han väl alltid funnits i mitt bakhuvud..


Vi lämnade jönköping för skåne -96.


Jag träffade honom igen utanför centrum, (då hette det visserligen absolut), för kanske sex år sen & då sa vi att vi var ju tvugna att byta nummer.. Hur ofta har man inte sagt det då?


Eftersom han alltid kommit upp i tanken kollade jag efter cisse på internet & hittade honom på efterfesten förra sommaren, juli tror jag! Skrev ett litet inlägg i gästboken & fick snabbt svar..hahaha!

& så blev det fler & fler meddelanden ;) sen ville han ha min msn så då blev det sena kvällar.., så dök han upp på facebook också.. (det är väl det ända facebook är bra för, hitta gamla vänner & hålla kontakten)

Sen skulle jag me släkten till thailand i november 07, då sa cisse -vi måste ta en fika & prata gammalt!? -Givetvis sa jag!


Lör 17/11 träffa jag honom utanför gamla O´briens, sen gick vi till Bernhards på gågatan & fikade i 4,5 timme.. Vi bara pratade & pratade! Det var skitroligt.. Alla gamla kompisar & sånt man hade glömt, Cisse berättade om när han hade träffat mig på rainbow & jag hade haft en ferraribil i håret..haha! Hur kan man komma ihåg sånt? Underbara kille!


Han följde mig hem till kålgården sen kramade han om mig, trodde aldrig han skulle släppa taget.. *fniss*

Jag åt lite me faster & kusiner, sen msn me cisse samtidigt som lite rödvin & choklad.. haha vilken förfest! Messa cisse & undra om dom inte behövde en liten söt tjej på sin förfest & tänk, det gjorde dom! Ringde fidde & åkte bärgare dit!

Sen gick vi ner till stan redan elva me var sin öl.. & bara tjöta. Skulle först till o`learys men sen harrys, gick inte in där heller, blev o`learys iaf till slut! Hade så jävla roligt, dansade sistan, gick hem! Tog lång tid att komma hem.. *tss* Ett besök runt kyrkan också.. Sen en lång kram vid halv 4 tiden innan jag stupade i säng!"


image19

Bilden tog cisse när vi va på väg hem från o`learys, ganska trötta & lite småfulla... Sen skickade han den till mig i thailand, Kram stod det! Jag tittade på den måga gånger......







Hann knappt vakna innan jag fick ett mess -Hur mår du idag? haha va lite sliten.. Packade inför thailand, lämnade katten i hovslätt.. Sen var jag ju bara tvungen att köra ut till cisse., vi gick runt åsa. Sen körde jag honom hem fast det tog en stund innan han kom ut ur bilen..

Sen var det att hasta till göteborg & flyget.. Ett samtal till innan luften, sen två veckor i paradiset!

Sen messa vi varje dag.. Jag ringde nårra gånger.. haha! & skickade varma bilder till kalla sverige!

Kom hem på morronen de 4 dec, ganska trött. Det va inte så kul att köra tillbaka till jkpg då.. Sov lite & sen åt vi pizza, jag va förkyld som f-n!

Prata me cissen & körde dit på kvällen & fikade. Visade alla fina thai bilder!


 

                            





Fyller ju år den 5 dec så precis efter tolv på natten fick jag ett fint grattis mess! På morronen tog jag en sväng runt munksjön, sen frukost & så körde jag & köpte tårta & godis på maxi!

cisse kom hem dan efter & smakade på den goda tårtan & lussebullarna faster bakat, åkte nog inte hem förrän ett, halv två på natten!


På fredan munksjön igen sen åkte jag till optimera & lämna resterna av tårtan, blev mycke uppskattat!

Kvällen hade classe bokat bord på soya, så vi åt & sen fortsatte vi till o´learys, hade roligt som vanligt! Gick hem till kålgården, cisse hängde på, sov gott!


Sen var vi ute på lördan också.. cisse jobba på dan, jag klippte mig hos eva!

Vi sov hos classe, efterfestade lite. Åkte hem till faster packade, hämtade cisse & körde till classe igen, han bjöd på middag. Mös i soffan, trötta! Körde inte hem till tomelilla förän ett på natten, men det var det värt!


Cisse ringde på måndagen & sa;
-Jag kommer på fredag! -Ja, va kul, gör det! sa jag.. -& ta med gamla skolkataloger!!

Sen va cisse hemma & skulle hämta katalogerna hos stina, då säger hon;
-Men dom har du nog redan hämtat för du skulle leta efter någon som hette Linn för några år sen!.. Kusligt!


Sen kom han & vi hade så mysigt, ville inte att han skulle åka hem.. =(


Sen tog det nog en månad så sa cisse -Linn,? Jag flyttar ner då!? -jaha, ja men det är klart du ska.. sa jag

så han sa upp lägeheten & jobbet..

& sen dess är det.


Så vi har väl alltid tänkt på varandra mer eller mindre.. Så det va väl meningen att det skulle bli vi! Frågan var nog bara när..




image24




Nu ska bara huset bli klart så vi kan flytta in!!





 

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0