läcker så det räcker

why sail alone when you can sail with good old captain M..

Nu börjar man återhämta sig så smått efter gårdagen.. Lite sleten idag faktiskt.
Men duschen gjorde susen. Ska snart traska bort och hämta jettan hos Lotta och tänkte samtidigt passa på att gå en lång runda. Sen blir det pitstopp på capri och en Big Ali med hem.. Shit vad gott det är!! Behöver lite fet mat tror jag.. Vågen visade bara 54,5 kg i morse..

Tack Lotta för en rolig kväll igår!! Haha var längesen jag dansade så mycket.. tom på baren (?) Jesus.. Men man måste bjuda lite på sig själv :D Eller hur?
Är ju inte varje dag man är kapten Morgans sköna..
                        
Vi var helnöjda med våra outfits -klockrena! Blev kanon..




Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Tack själv för en rolig kväll snäckan :D thihi!! Phuuu, ja fi fan va sleten jag va igår ;) haha!! Piggnade inte till förren till kvällen.. hehe ;)



Ååååh, ja ny mobil måste jag fan köpa! Jävla fanskap asså! haha! La fantamej av i slutet av kvällen.. så nu går det bara o ringa med den då och då. Hel skumt :S hehe! Men det är tur att jag snart ska beställa min "Sony Ericsson C905, med 8,1 megapixel kamera" :D wiiiiie!! (Så man äntligen kan ta bilder där man ser vem det är på fotot, haha).



Ja, hör gärna av dig när du vet vilka dagar dem har träning :D Hade varit så jävla skoj o prova på!

Ha d så bra snäckan!

PUSSPUSS



2008-11-03 @ 09:57:26
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0