host host..

Jag har hostat sen kl 02:20.. Jobbigt eftersom man inte vill väcka cisse. Han blir hämtad till jobbet kl 5. Dom jobbar över denna helgen. Så jag ska snart hem till sjöbo och hjälpa till med halmen. Pappa har fått för sig att vi måste tömma logen över stallet just denna helgen så det är bara att dra på arbetskläderna! Imorgon blir det huset..

Som ni förstår blev det en lugn kväll igår. Jag jobbade dessutom till kl kvart över 4. Sen kom cisse och så körde vi till kjells sport -handlade ny lina till flugspöt och några flugor!
Väl hemma blev det lite rödvin till matlagningen -Allegro.
Helt ok till kotletter i gräddig rosépepparsås med ris.. (vilken mästerkock jag är!!)

 

Sen kollade vi fiske på YouTube :) Och drack lite öl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0