söndag


Underbara dag..

JA.. jag tycker faktiskt om när det ösregnar :D Man får så mycket gjort då som man inte hinner med annars! Snart kommer cisse hem, nästan klar med städingen..
Upptäckte att dammsugaren nog tagit sin sista suck.. eller så är det bara filtret. Vi hade den lite i huset.. :/
jag har städat, diskat, skurat toan..
Ringde Tillipom och så åkte vi till bosse.. Jag skulle ha hissgardiner, duschdraperi & en hög smal vas..
Kom visserligen hem med gardiner, men det blev panel.. vita, till vardagsrummet och köket! 
En grå tröja som jag egentligen inte skulle köpa..men det fanns bara den S..och då kan man inte vänta på att någon annan tar den! -grymt snygg.. passar kanon till mina nya knästrumpor!!
Två stora blockljus -som luktar gott!
En påse plopp..
Och kalsonger till cisse!

Så hissgardinerna får vänta och de hade inga fina duschdraperier.. vårat börjar bli lite läskigt..
Inga roliga vaser heller..

Jag har tom hunnit hänga upp gardinerna, blev jättebra såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0