41

Igår gick vi och la oss tjuge över 9.. haha, när hände det senast?
Läste lite i fisketidingen sen slocknade vi nog så fort jag släckte lampan.
Fast jag var ganska trött efter jobbet och så var jag och mamma och hämtade hö.. Cisse är fortfarande riktigt förkyld och de är på sluttampen på jobbet nu =  massor med jobb. Min förkylning börjar bli bättre, hostar lite bara..

Idag ska vi nog åka och lämna Jojje. (Min lille shettis, maja 3 år ska låna honom)
 
Blir efter jobbet nångång..     Nä det blir visst på fredag..
Sen hem och en koll på bonde söker fru..haha

Ska beställa klipptid idag också! Hade varit fint om det finns tid denna veckan :)

På fredag ska vi bowla med madde & steve. Och säkert några till har inte pratat med madde än. Blir nog kul.. en rejäl fight iaf :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0