jag bara undrar..?

Hur fint är det inte att när man kommer hem från jobbet en måndag få höra:

-Jag har saknat dig sjuuukt mycket, som faaan..
  Kan aldrig vara borta så här länge från dig igen!
  Det är skönt att vara hemma..
Va? Jag smälter.. Haha snacka om goaste killen i världen! Var ju bara några dagar..
Säger killar såna saker.. ja, min gör :D



Cisse kom hem igårkväll efter en härlig helg i jönköping! (åkte i torsdags) Glad att du haft roligt love. Stora händelsen var nog klassfesten i lördags.. kul att träffa gammalt folk. Snart är det min tur, vi har klassfest i oktober.. :D
Golf med andreas hann han också med och allmogemarknaden. Hade med sig skitgo pepparkorv hem och lite brända mandlar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Naw, vilken härlig karr du har :)

2008-09-17 @ 22:18:52
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0