jakt- och fiskemässan 08

Vi var där den 31 augusti. Den får man inte missa!
Cisse köpte en jättefin grön regn/vind jacka, Pinewood. Sen provade han att skjuta med lite olika pistoler och revolvrar..  haha (skriver man så?) Ja det var en revolver som var tokigt stor iallefall och det smällde verkligen.
Lite lerduvor hanns med också :)
     

Sen tänkte vi äta lite innan vi körde hem.. sist som vanligt.. Då var maten nästan slut överallt.. Fast vi hitta ett ställe! Grilltallrik för 95:-.. fast vi fick den för en femtiolapp :D

Kommentarer
Postat av: mippi

Hej, nä jag har hållt på med hästar sen jag va liten, ridit in rätt många, varit ridlärare till barn, ridit en del galoppörer å sen köpte jag ett halvblod sto efter steinbeck ( en rätt kände häst, saras "hästens" pappa =) men sålde henne för ca 4 år sedan å då slutade jag med ridningen, hade inte tiden va mycket festande på den tiden ;) å sen jobbade jag heltid, Sambo så de fanns inte tid för henne, men nu hade jag kunnat tänka mej att rida några dagar i veckan så skall leta lite till våren men inte köpa, vill inte ha egen häst igen på måånga år, man måste ju ha tid till dom alltid!! jaså bygger ni hus var då? jag å min sambo har oxå byggt nytt hus, förra året så snart är det 1års fest, men e fortfarande en del kvar utomhus å just nu håller vi på med vårt garage :D lätt de bästa vi har gjort att bygga hus å de ligger så perfekt =) Kram

2008-09-12 @ 18:50:03
URL: http://mippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0