konstigt sug

Alltså.. vad är det med mig egentligen?

Igår när jag var och handlade blev jag så sugen på smågodis.. alltså så sugen att jag var tvungen att köpa en påse., jag köper ALDRIG smågodis till mig själv! Jag åt massor innan jag skulle äta mina goda räkor. Som jag knappt orkade.. :S
Har tom tryckt några bitar redan.. (?)
NU! På morgonen alltså.. Innan frukost!

Och i mådags blev jag så sugen på risifrutti.. what?.. Att jag var tvungen att köpa 3 st ! Fast jag åt inte dom i måndags..
Men ändå..

Whats wrong with meeeeeee..

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Ti hi..det låter som graviditets-"cravings"...=) Kram

2008-09-05 @ 10:18:48
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0