nyfiken i en strut?

Eller vad är det man säger?
Tänk att ett litet inlägg på bloggen kan tolkas på många sätt.. haha
Nästan lite roligt vad folk är nyfikna.
Att dom måste snoka reda på vad det är egentligen..
Fast inte frågar dom rakt ut.
Utan lindar in det lite.. (tror dom)
Nästan pinsamt.
Ganska genomskinligt.

Måste nog klargöra lite:
-NEJ det är inte slut mellan oss!
Vi har det hur bra som helst :D
Så nu vet ni det iallefall!

Inlägget handlade mest om cisses rökning och jag tänkte att jag bara skulle äta godis på helgerna.. Men som synes i mitt inlägg i förrgår eller när det var., så sprack den tanken lite. Eftersom jag råkade köpa en hel påse med smågodis.. Nästa vecka är det SLUT..
kanske..
Fast så länge man inte mår dåligt av godis eller blir fet av det kan man väl få äta hur mycket man vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0