övertid

Det har blivit mycket övertid på jobbet dom senaste två veckorna.. (inne på den tredje nu..) Första veckan var helga på semester (cad/cam avd) sen när hon skulle jobbat förra veckan blev hon sjuk.. Tre st på porslin har haft lite semesterdagar här och där.. + att irene är ledig ons,tors,fre.. HJÄLP.. sliter mitt hår! Och walter kan inte jobba på fredag.. 
Hur ska jag få ihop allt?
Så det har varit lite kämpigt att titta på mk jobben, dela ut jobb, slutkontrollera porslinsjobb, vaxa, scanna, slipa till jobb, skicka jobb till malmö, göra akrylbitningar och överföringshättor..
Ringa och diskutera med tandläkare, instruera folk, vara på möte etc etc..
Så jag fick ringa in min hjälpreda förra veckan. Han fick ta all scanning två dagar..
 
Det blev hur bra som helst, TACK love!
Vi hade faktiskt inte klarat det utan dig.. ♥
haha

Denna veckan har jag även tagit på mig att bränna en 10-ledare.. puu.( -En hel överkäke för dom som inte vet vad det är) Men det ska gå!
Ska dessutom på kvällsföreläsning imorgon.. ajaj

Kan man få önska att det fanns 30 timmar på ett dygn istället?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0