njursten

Måste faktiskt erkänna att jag fick en positiv sida av akuten i Ystad igår. (När jag var där med Cisse fick vi vänta i flera timmar.) Vi åkte in igår kväll vid halv elva och var på väg hem redan elva. Mycket trevlig sköterska och doktor! Hade fruktansvärt ont i torsdagskväll sen avtog det, (lite från och till i helgen) och igår vi sextiden började det igen.. Sen blev det bara värre och värre. Doktorn konstaterade att jag hade en kraftig urinvägsinfektion och att det var en sten som kommit ut i torsdags. Så nu kallar de mig om ett par veckor och ska ultraljuda för att se om det finns fler stenar som ska ut.. Aj aj.. :'(
Måtte det inte finnas fler stenar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0