härlig morgon !

Okej, jag ska försöka vara lite flitigare på att blogga !
Mest för er skull då som bor en bit bort så att ni känner er lite uppdaterade.



Vilken härlig morgon! Och vi är lediga idag.. Jag var uppe 7 och slängde in lite tvätt, tänkte jag skulle hinna med några maskiner innan vi kör. Städa klart ska jag också göra, finns inget värre än att komma hem till en skitig lägenhet full med disk. Måste ändå vänta på att affärerna öppnar, ska hitta något fint till Stina! Sen tänkte jag hinna med en solning också, och en gurk-ansikts-mask.

Vi måste vara iväg till tolv iallafall, måste upp till A6 och se om jag kan hitta någon fin klänning till söndag!
OCH imorgon ska vi kasta oss ut i slalombacken.. (hemskt vad dramatiskt det lät..haha)
Kanske inte världens längsta svarta backar men ändå :D Ibland får man nöja sig med det lilla ;)
-Marie vi får försöka ta en tripp till Dalarna, kanske i mars så det blir lite åka!

Nä.. get back to work !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0