katt med njursten


Fuse har varit lite märklig den sista tiden, han har försökt gå på toa men det har inte gått.. Så jag tänkte att det kanske kunde vara urivägsinfektion. Så igår fick jag tid hos vet Holm! Och det visade sig vara mycket värre än så. Han har troligtvis fått njursten. Tur att Cisse var med för jag höll väl på att svimma en 8 gånger :o Har lite svårt för nålar och sånt skit! Vi blev kvar i 1,5 timme och fuse blev bedövad och sövd. Men till slut lyckades Holm tömma den lille katten iallefall.. stackare! Han var så groggy när vi kom hem. Usch bara han blir bra nu!  
Håll tummarna. Ska tillbaka imorgon igen..


Kommentarer
Postat av: Isa

Nej men lille kisse!!! Gud vad hemskt!!! :(

2009-02-25 @ 12:39:27
URL: http://isao.blogg.se/kalroten
Postat av: Johanna

Tjenis Penis!

Så här hittar man Daj osse! KUL!! =D

Trevlig blogg, tror jag fortsätter snoka i den lite då & då =P

Hoppas allt e bra!

Kramis Johanna

2009-02-25 @ 23:37:52
URL: http://johannabendroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0