-lördag


Jag sitter i sjöbo hos mamma och kollar efter ny bil på datorn. Är väldigt sugen på att byta. Min lilla Audi börjar bli för liten. Varje gång vi kör till Jönköping tex får vi packa en massa i baksätet. Och för att inte tala om golfklubborna som ligger överallt.. Cisse och pappa är på golfbanan men kommer nog när som helst, är mörkt ute nu!
Vi var uppe kvart över 7 idag, lyssnade på Ring så spelar vi och drack morgonkaffet på balkongen. Har varit underbart väder! Sen åkte vi och köpte lite virke till huset. Har fått mycket gjort idag. Bland annat STÄDAT hela huset, varit på tippen två vändor. (Fått ordning på alla verktyg som annars ligger överallt så att man går och snubblar över dem jämt!
Vi var där en stund efter jobbet igår också. Sen gick vi ner till celtic på AW kl 9 :o Hade skitroligt och precis när vi skulle gå var det någon gubbe som bjöd oss på öl.. attans :D Men sen stöp vi i säng 11!

Jag bröt (-typ..) min tå också i förrgår.. Pratade med johan i telefon samtidigt som jag skulle sparka iväg Fuses mus SOM låg farligt nära där-som-man-ska-ha-tröskel-till-dörren-men-som-inte-har-kommit-dit-än. Så jag sparkar alltså med full kraft ner i det hålet vilket innebär att jag frontar tån (långtån -alltså den i mitten!) med den härliga ekparketten som ligger i stora rummet. Och det gör ju bara fruktansvärt ONT.. OCH jag kan ju inte säga något eftersom jag har johan i luren. Så jag biter helt enkelt ihop och hoppar in i köket på ett ben och stoppar in hela foten i frysen! Sen får jag hänga där en stund :D Men SHIT va det gjorde ont! Men nu är det redan bättre, är nog frysens förtjänst!




Ikväll ska vi bara vara här, äta, dricka lite öl och kolla på melodifestivalen! Agnes vinner såklart :)
Nu ska jag ut en sväng i stallet och ta in min lille häst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0