Varför läser just DU min blogg ?

.

Kanske för att DU är min mamma, pappa eller syster ?
Min släkt som bor på lite olika håll i detta långa land.. eller min plus släkt !

Eller för att DU bara är nyfiken..

DU kanske bara bryr dig om mig helt enkelt ! Och undrar vad som händer i mitt liv..

Jag kanske är tillsammans med DITT ex ?

DU är min bästa vän och vill mig allt väl..

Eller DU kanske är mitt gamla ex ?

DU vill förstås se hur husbyggandet går !


Vem DU än är som läser hoppas jag att du får en trevlig läsning och
det ÄR roligt med kommentarer..
(tack sis ;))



Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Linn. Varför jag läser din blogg? Naturligtvis därför att jag tycker så mycket om dig/er, är nyfiken på hur det går med huset och så får jag se er på bild (ni bor ju långt borta). Sen får jag en liten uppfattning om hur ni har det. Är du sugen på att åka skidor - kom till Dalarna. Här är massor med snö och idag hade vi 28 minusgrader i Mora. Avundsjuk? Puss på er.

2009-02-12 @ 19:19:07
Postat av: Emelie

HEHE......JAG läser :)

KRAM

2009-02-13 @ 10:09:35
URL: http://emmygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0