antingen eller..

Jag hoppas att det håller i sig nu..

Igår hade vi en fin söndag. Var ute på golfbanan i 4,5 timme. Och det gick bättre.. jaja iallafall de fösta nio hålen. Jag skramla ihop 19 poäng! Sen gick det lite sämre.. Cisse fick ihop 44 p så det blev ytterligare en sänkning. Han förstår bara inte hur bra han är. Blir så frustrerad och besviken men så får han ändå så mycket poäng, han har så lätt för det. Ibland lite för bortskämd när det gäller sport.

Nu ska jag bara byta om sen ut i stallet och fixa det sen blir det en skogsrunda med vovvov. Och sen kör jag till huset en sväng. Ska fortsätta fixa på övervåningen sen olja lite. När cisse kommer från jobbet ska vi nog ta tag i det sista på gaveln och bila bort lite bruk över toadörren.. och städa städa städa. Är så glad att man inte bor i det för det finns inget så ettrigt som byggdamm.. pust!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0