långa dagar, sena middagar..

Igår var jag på djursjukhuset i lund med Fuse. Har har tydligen något som heter njurcysta. De rakade av pälsen på magen och sen kollade de med ultraljud, precis som på gravida. Han har fullt med cystor i njurarna, därför de är så svullna. Det är något genetiskt och det finns inget man kan göra.. Så nu får han speciell mat och så får vi hoppas att han kan leva så länge som möjligt.

Sen åkte vi till huset och murade lite vid murstocken, där järnbalken ska ligga. Var inte i sjöbo förrän 10 sen gick cisse med hunden och jag fixade hästarna. Klockan var nog halv 12 när vi äntligen kunde sätta oss ner och äta! Och det blir säkert lika sent idag. Så jag ska snart göra lite spagetti och köttfärssås till kvällen! 
Jag och tillan ska nog ner till ystad sen en sväng. Emil fyller år imorgon så vi måste hitta något till honom.
Sen blir det mera murning i huset :D
Tänkte hinna med att gå med hunden innan jag kör också, iallafall medan det är ljust ute. I förrgår slutade vår runda med att jag satt i ett träd och fick ringa efter cisse.. Eddie bara stack och sen trodde jag först att det var grisar men det var nog en grävling. Och inga av dem har man lust att bråka med. Lät som han brottades med en björn...


        





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0