en dusch men först..;


Igår var vi i Danmark med jobbet på Scandefa-mässan. För tandläkare och tandtekniker men det var ganska tunnt med grejer. Såg fram emot att titta på lite cad/cam men det var ingen monter som hade lagt krut på det. Däremot så hade Biomain haft en föreläsning halv ett med middag och allt visade det sig.. Tyvärr hade inte någon smart människa i malmö informerat oss ute i sjöbo om den. Trots att vi är de enda i koncernen som har fått ut en scanner (!)
Men vi träffade lite gammalt trevligt folk iallafall.
Sen kom Mathilda och hämtade mig så jag var i äsperöd resten av kvällen och slötittade på Let´s Dance! Och så passade jag på att gosa med valparna.
Cisse körde upp till Jönköping vi ett-tiden. Han ska såga ved och fixa lite...
Faktiskt ganska skönt att vara själv lite!
Ikväll ska jag nog bara vara i sjöbo och kolla mellis. Och passa på att träffa syster nu när hon är hemma från Skottland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0