Heja Malena!


Så jäkla bra att Malena vann melodifestivalen! Hon är bara bäst.

Igår var vi i Brösarp på atikmässa, så mycket fint där fanns. Man blir helt sjuk av alla fina saker.. Jag köpte en gammal 1800-tals pryl men hade kunnat köpa hur mycket som helst!
Innan vi åkte tömkörde jag Alfonz, var och hämtade honom i lördags. Han har varit på utbildning men det kan man tyvärr INTE kalla utbildning! Vi blev väldigt besvikna. Har inte hänt någonting med honom. Så det kunde jag göra bättre själv. Fast det är inte lönt att reta sig.. Man blir bara jävligt förbannad! Men nu ska jag ta tag i det själv istället. Så nu är jag med häst igen. Det känns kul faktiskt och tiden den får helt enkelt räcka till :D Så i eftermiddag ska jag kolla lite nytt träns och sånt!

Sen åkte vi till huset och fortsatte på tegelväggen den är snart klar. Det blir den idag.

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0