Hittat golv!


Vi körde till Qvesarum en sväng efter jobbet som sagt. Så fina saker de har där! Man blir helt sjuk! Nu har vi iallafall bestämt golv till hela huset. Känns skönt, ska bara beställas. Sen har vi börjat fundera på spiraltrappa istället, fast de är ganska dyra.. Den vi började skissa på tar nog för stor plats i slutändan. Har i och för sig inte mätt klart riktigt än.. Får se vad de blir. Hittade några riktigt snygga på nätet, kollade lite kamin också. Det måste vi bestämma innan jag ringer till sotaren! Och sen hade jag glömt sidan till matrumsbordet.. typiskt mig! Men som tur var hade jag skrivit ner den på jobbet..
Idag har Isa kommit hem på en snabbvisit från Skottland. Hon stannar till söndag så man får passa på att träffa henne lite. Hon ska spela in en dokumentär på jobbet imorgon så då får man vara stjärna för en dag. Fast det är jag ju nästan jämt ändå..haha ;P
Nu måste jag återvända till maten, gör kotletter med rosepepparsås och potatis och morötter i ugnen. Gott ska det bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0