Fest.. Någon ?


Idag  är vi på festhumör OCH vi festar..
Men ingen kan festa med oss..
Corre skulle jobba och macke skulle dit och umgås.
Sandra och duckan ska på SPA imorgon så de ska inte göra något vilt, (som sandra uttryckte det..)
Mathilda och emil skulle ut till Roger..
Ni som inte är omnämnda har vi väl inte tänkt på..

Så..
Då är det egentligen bara cisse och jag kvar och vad gör vi då?
Jo festar själva, det brukar bli lyckat :D Så jag är faktiskt klar men cisse springer fortfarande runt i arbetskläder:D Lyssnar på musik på youtube.. Fast nu går cisse över till CD skivor istället.. Kan finnas en och annan bra låt i samlingen. Fast vi kan ju slänga Las Ketchup-singeln. (!) Det kan ju bara inte vara hans skräp ? :P

Men sen finns ju celtic här i hålan som kan rädda lördagskvällen! Så vi tar väl en tur dit sen. Irish Coffee var längesen och den smakar ganska gott där!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej på er godingar. OM jag hade varit i Tomelilla då hade jag festat med er. Jag kanske t.o.m. hade försökt dricka tre glas vin!!! för er skull istället för två, som är det vanliga nu för tiden. Men men, vi får väl se vad sommaren har i beredskap.

Var rädda om er. Varma kramar. Marie

2009-05-24 @ 08:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0