Effektivitets-dag

Dagen på jobbet började med möte. Lite segt, känns som om man inte får något gjort då. Eftermiddagen var dock bättre.

Cisse har varit och tränat så då passade jag på att göra följande:

* Rensa ut alla kläder ur garderoben som inte går över magen längre och packa ner i flyttlådor.

* Möblera om lite.

* Städa.

* Göra en pastasallad med bacon och en korvgryta. (För imorgon blir det nog en helkväll i huset och då hinner jag inte laga någon mat, om vi inte har tänkt äta vid elva..) Disken sparar jag nog till Cisse.

Har även varit inne på Golvabias hemsida och ritat upp vårat badrum i 3D, hur det kan tänkas se ut med klinkersen och kaklet som jag har tänkt mig och inredningen. Blev en början iallafall. Tar lite tid innan man kommer på alla knep i det där programmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0