Tvättdag

Eller tvättkväll. Vi har tvätt från klockan 2 men när man inte är hemma förrän 6 så får man nöja sig med att börja då och sluta vid 10. Man får vara effektiv. Fast jag har redan tvättat två maskiner så två till är igång. Blir mcket att tvätta när man har tid tidigast var tionde dag. Jag LÄNGTAR verkligen till när våra nya fina maskiner är inkopplade i tvättstugan i huset! Då kan jag tvätta när jag vill :) 
Under tiden tänkte jag att jag skulle gå genom budgeten för Sjöbo så jag förstår den inför samtalet imorgon. (Eller kanske kolla hockeyn istället, den är roligare. Fast inte just nu när de ligger under..)

Cisse och Duckan är ute och spelar golf.

Har haft lite lite halsbränna igårkväll och nu. Och vad är bästa medicin? Jo GLASS såklart! Det är så gott, jag ÄLSKAR glass. Det fanns lite kvar i en hörna av Carte d´or paketet! Men nu är den slut. (En frys utan glass är som att borsta tänderna utan tandkräm) Dulce de Leche är klart bäst. Fast jag klämde lite Stracciatella hemma hos mammi och pappi för någon dag sen.

Igår var jag på massage, det var först väldigt skönt men sen när jag skulle vända mig till rygg och få nack och ansiktsmassage höll jag på att svimma.
Måste köpa mer stödstrumpor. Varför har jag inte kommit på att använda det innan. Jag har alltid haft problem med mina vader. Gott är det!

Ska snart börja med middagen, ikväll blir det spagetti med köttfärssås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0