Finally Friday

Idag har varit en bättre dag än igår. TACK Marica för kramen :) Den värmde gott, Ibland behövs så lite!

Igår kväll var jag i huset, cisse var först och tränade så då passade jag på att tvätta av och olja taket i lilla rummet. Sen var det bara att börja måla.. Det var skönt sen när cisse kom och hjälpte mig för annars hade jag nog målat hela natten. Det blir så fint, men väggarna ska målas en gång till. Lite trött har jag varit idag, vi var hemma vid tolv så det blev en macka till kvällsmat, sen en dusch och sängen.

Helga var sjuk idag också så det var lite att ta tag i på jobbet. La ner huvudet på bänken vid fyratiden för en stund och tänkte att jag bara skulle vila ögonen lite. Sen blev jag väckt av att cisse ringde vid fem.. Då sov båda armarna från armbågen och neråt så jag kunde knappt svara! Händerna somnar lätt nu när jag sover och ibland kommer krampen i benen..

Imorgon och på söndag ska cisse på kustflugfiskekurs i ystad så det blir ensamhelg för mig, om han inte sover hemma på lördag iallafall, (fast han kan sova över i stugan om han vill..) Han fick den av mig i 30 års present. Hoppas att han blir nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0