julledig

Vad skönt det är att vara julledig!
Utan att behöva känna att man ska tillbaka till jobbet när julen är över :)
Man får väldigt mycket gjort när man är hemma med barn, nästan alla julklappar är inhandlade. Har någon kvar till Iso, pappa och johan. Men hade allt varit som vanligt och jag känner mig själv rätt hade jag inte ens börjat med klapparna än!
Idag tvättar vi.
Igår hade vi en helmysig dag, från morgon till kväll.
Hela familjen var i Lund, handlade lite julklappar och fikade. Sen släppte cisse av oss i sjöbo när han skulle träna så Miller och jag avslutade dagen med ett bubbelbad. Miller tycker att det är helskönt att bada!

Fika på espressohouse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0