Nu är det nog vinter**

Hade det inte varit för att jag har en liten bebis som ligger så sött och sover i sin säng hade jag tagit på mig mina allra vintrigaste kläder och pälsmössa och sprungit ut i snön och lekt! Det blåser inte och det faller stora stora fina snöflingor. Underbart!

Annars har dagen bjudit på riktigt snöoväder. Vi trotsade det i förmiddags och åkte till Jean och fikade med de andra mammorna. Hann med både frukost ocheftermiddags fika hos henne. Det var trevligt som vanligt! Tur att vi äntligen har en redig bil som man kommer fram med överallt.

Imorgon ska jag in till Malmö för den årliga julfesten med jobbet. Kul att träffa lite arbetskollegor. Så imorgon kväll ska Miller vara ensam med papi för första gången, det ska nog gå bra!

Nu ska jag slänga i mig lite kvällsmat, ett stort glas mjölk och titta på lyxfällan medan Cisse är borta i huset, skottar ochfixar lite.



Kommentarer
Postat av: Rockkärringen

Oj, tack så mycket :)

Det har varit tufft, men jag vill inte att mina barn ska se en nedbruten mamma. Det mår dom inte bra av alls...



Hoppas att allt är bra med dig och vad söt er lillkille är :)

Kram

2010-12-03 @ 09:39:10
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0