Ännu en skön dag på stranden..

Passade på att softa lite på stranden igår också. Skönt för idag är det mulet och då är det inte så jobbigt att åka till jobbet, förutom att man börjar bli lite trött på morgonen och tung. I natt är första natten jag vaknade av yllets aktiviteter..

  

Passade på att ta lite kort igår, vi är väldigt dåliga på det. Här är Yllet vecka 36+6. Alltså ca 3 veckor kvar.
Bakifrån, syns inte så mycket..


Framifrån, syns inte så mycket där heller..


MEN från sidan syns det väldigt mycket ;)


Förebild


Kommentarer
Postat av: Hanna

Wohoo, vilken mage! Jag kommer hem på fredag och stannar i 4a veckor. Då måste vi ses! och har jag tur får jag väl se den lille också! Pusspuss

2010-07-06 @ 14:22:52
Postat av: Jane

Du är sååååååå fin som gravid,ja i vanliga fall med ;-)

2010-07-06 @ 23:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0