Brunch

Väntar på att äggen ska koka klart. Sen blir det ägg på grovt bröd, ananas-apelsin juice och en blodgrape på det. Gott. Det var längesen jag sov så här länge. Gick nog inte upp förrän 20 över 9. Men jag behövde nog sova. Vi var i huset till klockan halv tolv igår kväll. Pappa putsade en vägg i köket så nu har vi bara en stor vägg kvar att putsa i köket. Och sen är det lite kvar på den utbyggda murstocken som går upp till övervåningen. Jag målade bjälkar, blev inte riktigt klar. Ska fortsätta med det idag. Och cisse och mamma målade väggen in mot badrummet och väggen mot innergården. Det bli mycket fint.
Cisse jobbar till tolv idag men han kommer sen, jag ska väl snart bort. Pappa och jag har lite el att ta tag i. Det sista nu på övervåningen så att vi kan isolera och lägga golvet där uppe.
Det blir nog varmt att jobba idag. Nu är det 28 grader ute och ungefär lika varmt inne.. Vi hoppas på lite åskskurar idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0