I väntan på väder..

Nu väntar jag på ovädret, hoppas det kommer ett rejält med blixtar, åska och massa regn! Det skulle visst komma in från Tyskland.. 
Pappa och jag har varit i huset en stund idag. Cisse och pappa lovade grannen svenne att vi skulle byta fönstret innan deras gårdfest ikväll.. Bara det att Cisse och Duckan är i ystad och spelar YA-cupen idag så jag fick snällt hjälpa till. Det är härligt att stå med en medicinboll på magen, på en stege iklädd stödstrumpor och balansera i foppatofflor, mot söder i solen när det är tryckande åskvärme, ca 27 grader :) Men bra blev det iallafall!
Har löst vad vi ska ha för bänk över tvättmaskin och torktumlare också. Sen fixade vi lite mer el. Tills jag var så trött att jag knappt kunde stå upp längre.. Så nu har jag fått i mig lite mat och nu blir det nog lite vila.

Kommentarer
Postat av: Marie

Nu måste du börja bli lite rädd om dig, vännen. Jag blir svagt oroad när du står på en stege med Foppatofflor. Skönt att ni snart är klara iaf. Om en vecka kommer vi, hoppas det fortfarande är varmt så vi får bada i havet. Hälsa din love. Kram

2010-07-18 @ 10:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0