Jag ÄLSKAR stranden!

Idag jobbade jag mellan 8 och 11. Sen körde jag raka vägen ner till stranden och körde inte hem förrän 5! Stackars Cisse som jobbar, fast bara 2 dagar till sen har han också semester. Jag har också 2 dagar kvar att jobba men det blir nog inga hela dagar!
Det har varit en underbar stranddag, 22 grader i vattnet och strålande sol. Gissa om man blivit brun och fin?

Igår var vi nere i Ystad och shoppade lite. Affärerna hade öppet till 10 så det var rätt najs att gå där och strutta. Vi köpte linnen och ett par shorts till Cisse. Jag köpte bara en strandhandduk, en stor en 180x200. Nu är det ändå inte lönt att köpa några kläder!

Nu borde jag städa lite här hemma, iallafall toaletten, innan Cisse kommer hem, han och duckan är och spelar golf. Han måste träna lite innan YA-cupen på lördag för svingen har han visst tappat bort lite. Började packa ner lite grjejer i flyttlådor igår. Man kanske inte känner för att packa så mycket sen när bebis har kommit..
Sen kommer Emil och lämnar av våra duschväggar i huset vid klockan 9!

Ikväll blir det mys och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0