Strand-dag

Cisse har redan kört. Han och Egon ska spela golftävling i Degeberga idag. Det blir nog varmt och gott att gå där hela dagen..
Jag tänkte att jag skulle vara tidig på stranden. Får passa på nu medan man kan och orkar. 
Sov lite dåligt inatt. Det var någon som tryckte i vänstersidan, troligtvis ett par små fötter..
Och även om vi har ställt in en fläkt är det så varmt att sova.. En bra sak är att mina fötter och vrister var nästan normala. Man kan liksom se mina vrister. I veckan var det bara rakt mellan smalben och fot. 
Trots att jag stod på en stege nästan hela dagen igår och målade. De svullnar mer när jag har jobbat en hel dag.
Så renovera is da shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0