Föräldragrupp (!)

Idag har Cisse och jag varit iväg på första besöket i föräldragruppen. Det är tre tisdagar i rad mellan kl 13-15. Alltså två gånger kvar.. Pheew. 
Jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Men det var en trevlig och rolig barnmorska. Det var tre andra blivande mammor där. En av dem hade sin kille med, fast han var tvungen att gå efter halva tiden. 
Vi pratade iallafall om förlossningen idag och såg en liten film om det. Någon hade redan slutat jobba och en skulle inte ha förrän i slutet av september, den tredje sa inte så värst mycket..
Jag står visst först på tur av oss fyra.


Imorgon ska vi på andra och sista ultraljudet. Spännande..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0