Tjockis

Har insett att det har gått fem månader nu ungefär. Går mycket fort, alltså bara fyra kvar.. Fortfarande svårt att fatta. Men nu petar ju magen ut iallafall så nu vet man att det verkligen bor någon där inne, i ettan med kokvrå.. Och yllet är väldigt livligt. Yllet brås helt klart på pappi och morfar -killarna DURACELL. 

Idag är jag lite småtrött, men jag köpte nya löparskor igår så jag kanske måste prova dem sen när jag kommer hem! Så blir man alltid lite piggare.

Har haft en hemma-man idag. Ibland är det väldigt skönt. Kan räkna med att all tvätt är inplockad.. Och då snackar vi massa tvätt!) Disken är borta. Toaletten är kliniskt ren. Dammsugat och busat med katterna!

Najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0